Alles voor uw reclame
De beste service!
Voor de beste prijs!
Notice textNotice text mobileLees meer

Klachten

Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

ONZE GEGEVENS:

Orange Sign klachten administratie
Haarbos 7 D
3953 HA Maarsbergen
Tel: 0343 – 768508
Email: [email protected]
Of gebruik ons directe contactformulier.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Rekening

Log in op je account

Onze klantenservice is van maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 - 17:00 uur bereikbaar

Telefoon

OrangeSign.nl

0343 768508

E-mail

Email ons

[email protected]

Social media

Social media

10Review LogoWij scoren een 10 op WebwinkelKeur

OrangeSign.nl

Haarbos 7 D
3953 HA
Maarsbergen Bekijk op Google Maps

BTW Nr. NL861875801B01
Kamer van Koophandel 80979874
Bank IBAN NL 57 ABNA 0887 7650 68

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking